Wednesday, July 23, 2014

Ucapan Selamat Hari Raya Awal

As Salam korang, 

Tinggal berapa hari je lagi nak raya kan.
Kerja menimbun-nimbun dekat office ni. 
Lepas raya pon banyak sangat reports, proposal nak kena submit. Serabut aku.
Aku ni pulak hah kemain awal pulak x pose balik. Awal2 Ramadhan hari tu dah tak puasa dah. Jenuh mengganti u oll. Tapi takpelah, dah ketentuanNya gitu kan. 

Hati aku ni kacau sikit. Baba dah berminggu tak sihat.
Last week dia warded dekat SJMC for 6 days.
Sakit dia nampak x berkurangan.
Blood test dan scans doesn't show anything sinister. 
So semalam mama request dr hospital nak balik sebab all they did was give him pain killers je. 
But he is still in pain. Every half our akan ada attack or spasm. 
Bila kena attack tu he is in terrible pain. Tatau nak buat apa. Risaula. 
Aku nak cuti teman dan jaga baba, aku ni takde cuti dah. 
Susah hati aku. Apart from kesian kat baba. Kesian gak kat mama yang hardly sleeps sejak baba sakit. Nampak penat sangat dia. 
Ujian sungguh di bulan Ramadhan ni. 
Ya Allah sembuhkanlah sakit baba dan mudahkanlah urusan kedua ibu bapa kami. 

Aku rasa aku tak sempat nak buat update dah sebelum raya ni, so aku nak ucapkan Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin. Mintak doakan baba aku cepat sembuh ya korang. Take care dan travel safely ye. 


2 comments:

  1. Selamat hari raya utk arena... dan semoga ayah cepat sembuh... Akak tak faham apa yang arena cakap pasal sakit ayah arena kat atas tu... lembat skit akak ni. Sakit jantung ker... sakit kepala ker apa ker... tak tau. Apa apa hal pun, semoga arena dan keluarga happy beraya nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kak Izawani,

      Dia kena infection. Sakit sebelah kepala. Dah makan ubat dan treatment semua, masih tak berkurang. sekejap2 dia mengerang sebab sakit sangat. Kesian sangat tengok.

      Delete