Friday, March 27, 2015

Update caca merba

Korang biasa tak karang blog update dalam kepala, tapi malasnya hoi nak bebetul taip. If only ada converter yg boleh terus convert apa dlm kepala aku ni jadi blog update, mau 5 kali sehari ada update kan, hahaha

Aku bz tu je aku boleh cakap. And aku tenga pursue something yang aku akan share later. Masih di peringkat awal. Dan aku pon a bit nervous about it. So we leave that for another day. 

From the last update masa raya cina baru ni, aku ada pegi cuti2 di afamosa, bukak booth Ms.Husna Hijab di Kuantan, cuti-cuti family gathering pulak di Kuantan, and started a new venture dan started a new journey. Pheww.. Fenat, excited.  Pelan2 nanti aku citer. 

Oklah dah kol 2 pagi. Nak tido. Tak siap pon aku pack tudung untuk booth kawan aku. Harap pg esok diberi kekuatan untuk siapkan. If not hantar jelah yang mana ada tu. 

Jap2 takut x sempat nak update. Nak citer pasal Farhan kejap hehe. Farhan now makin banyak vocab. And he ia is such a sweet and funny boy. 

Jom makan mama.
Jom main mama
Tina kasih mama
Naik atas mama.
Ayah jom mandi ayah. 
Ma, an tanak air koson.
Dengan tone yg sgt sweet. He is toilet trained jat taska. Kat rumah ada hits and misses lagi. We are working on it kan Farhan. Semakin independent. Nak pakai baju, seluar dan pampers sendiri. Dah ada preference baju mana nak pakai. Dah besar anak mama, sobs. Cayang aan. Kurang dah nak mengamuk. Pagi2 memang jenuh kejut dia sebabbbb tido lambat. Memalam sayang benor nak tido. Dah lights off berjam-jam pon cool jek main dalam gelap. Grrrrr.

Anyways, tu jek untuk reference aku. I love this boy. Thank you Allah for giving us this opportunity to become parents. Mama and ayah love you, Farhan. 

Farhan dekat Ana Ikan Bakar
Kengkonon baiki basikal. Dah boleh paddle
Tengah mandi pool dengan Abon Qiryn

4 comments:

  1. Buat akak teringat pertama kali dapat anak.... hahahaha... semua moment nak rakam nak tulis...
    Last last bila anak dah nak masuk 4... terabai jer anak (Amalia !). Kesian kat dia... miss the moment dia kecik... tau tau dah besar Amalia... Sakit gigi plak dia hari ini...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak,

      Sementara sempat ni tulisla sikit-sikit tu pon tak banyak mana pon tulis, updatenya jarang-jarang. Nanti best baca2 balik hehehe.

      Delete
  2. time flies so fast kan.. tup2 nanti Farhan dah masuk darjah 1 yayyy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, can't believe that he s turning 3 this year.

      Delete