Monday, February 16, 2015

Photoshoot yang tak jadi

Hari ni nak shoot gambar tudung design  baru. So terpaksalah hantar farhan gi taska sekejap. Pepagi buta dah gosok jubah dan tudung utk photoshoot kejap lagi. 

Semalam penat sangat tudung yg baru sampai pon belum QA satu-satu lagi. Td br gosok 1 design. Nampak ok. Berdebar nak bukak plastik untuk 2 design lagi. Selalu QA kat kilang. Anyways, tengah tunggu ayah Farhan belikan breakfast. Lepas makan br leh kejer keras hehe. Actually menunggu natural light yg sesuai hehe. 

Oh at the same time hari ni weekend maid datang. Yehooo.  Cekap dan cergas nampaknya diorang. So aku kena siap lipat 4 bakul kain ni sementara diorg naik atas untuk kemas atas pulak. Hehehe.

Payoh2. Banyak sangat nak kemas end up tak sempat nak shoot. Grrrr. Sebab by the time the maids siap kemas aku pon dah penat. Amek kesempatan untuk buang-buang barang sikit. Fuhh lega sikit aku tengok rumah aku. Furthermore lighting pon tak cun sangat hari ni. Ada yang aku angkut semer tudung ni pegi studio karang. 

Anyways aku dah beli tupper cabinet untuk organizekan stok tudung-tudung aku ni. Rimas tau tak, semak walaupun dah letak dalam tong toyogo tu. Aku beli tupper cabinet yang 16 pintu tu. Nanti dah label bagai, senang sikit nak carik barang kan.  Dan idokla aku sakit belakang bila nak sort orders, dok angkat letak tong toyogo tu. Ok nanti dah siap kemas aku tayang ok. Errrr tah bila lah tu kennnn.. Tupper cabinet yang aku beli tu camni. Later peeps.

2 comments: