Sunday, February 20, 2011

Lagi cantik dari Kim Kardashian?!

This conversation took place 2-3 weeks ago. Aku masa tu tengah melepak depan TV. Tengok cerita bodo-bodo jek. Aku masa tu tengah tengok Growing U* with the Karda*hian. dekat E channel. Aku tau cerita tu takde moral value, anak-anak yang cam tak hormat parents dan banyak ler lagi. Tapi kekadang tengok jugak hahhaha. Masa tu Ed tengah dok ngadap notebook dia. Sesekali dia angkat kepala tengok rancangan apa kat TV tu.

Ed : Apsal ler com tengok citer ni? Citer-citer tak berkhasiat ni?
Aku : Saje jek tengok cerita orang cantik-cantik. Orang US kata, The Kardashians got the reality series because they are "interesting" family and pretty. Sebab diorang asalnya bukannya pelakon, penyanyi, dancer or supermodel. Nobody. Tapi sebab cantik-cantik masuk le TV.
Ed : Cantik ke macam tu?
Aku : Laa cantiklerr. Tu pasal la jadik endorser produk-produk kecantikanlah apa lah.
Ed: Cantik macam tu? 
Aku : Hishh yelah. Kan cantik-cantik semua adik-beradik KIm Kardashian tu.
Ed : Cantik macam tu? Cantik com lagi.
Aku : HAH??!!! Muahahahhahahah... hahahhaha...hahahhaha
Ed : Apsal gelak?
Aku : Yelah com cakap na lagi cantik dari Kim Kardashian, bior betul muahahhahha

Memang gelak sakan aku masa tu. I don't care if dia nak amek hati aku or what. The fact that he said I'm pretty is enough. I simply don't care! Lagi lawa dari Kim Kardashian okay,  ko ada? muahahhahaha... Yehaaaa....

10 comments:

  1. siapa ittew Kim Karss (apa ntah..)?? siapa?? siapa??

    ReplyDelete
  2. kim tu rupanya muka plastik. mati-mati aku ingat muka ori. ko penah tgk muka ori dia tak? cuba google.. penat je aku kagum.

    ReplyDelete
  3. Hahah Che Na. Zul pun cukup nyampah kalau aku layan Kardashians,Giuliana and Bill..paling dia tak suka New Jersey's housewife tu. Pening dia tengok asyik jerit to each other. Aduih

    ReplyDelete
  4. Oren, Alemek ko kena google la saper kim kardashian tuh..dia ada reality tv. kat astro ader lerr..heheh

    Jojo..
    ye ker rupe plastik..rupa asal camner? ni yang nak nengok nih.. aku nampak lately nih mukanya pon tirus semcam. yelah taulah dah loose weight tapi pelik sket..

    ReplyDelete
  5. Aku tak tengok Jersy Housewife tuh. Cam too much bitching jek..Lagi satu citer aku rasa bangang ialah Bachelor dan Bachelorette memang aku tak tengok. Sekarang ni yang aku suka is Mel B it's a scary world. Sebab cerita pasal pompuan yang kerja kuat, and balancing family and the values yang dia cuba impart to her daughters is not bad laaa..pastu anak dia cam takdelah kurang ajar sangat..

    ReplyDelete
  6. pelik...amey pun kata kim tak cantik... tp tak de lak die kata aku lg cantik dr kim....!! dem!!

    ReplyDelete
  7. aku pun suka mel B scary world tuh..

    kim tuh..aku lagik cantik.

    ReplyDelete
  8. Fiechik..

    Dem! hahahha. Tergelak aku. Takpe biar aku cakap, ko pon lagi cun dari Kim Kardashian..

    Angah,
    Muahahha.. ayat yang penuh keyakinan tuh..

    ReplyDelete
  9. need to google kardashian lah. dok dgr lama dah tapi no idea what it's all about.

    ReplyDelete
  10. Anne,

    KO dah browse ke belum Anne.. Haaa aku lawa dari Kim tu tau hahahhaha.

    ReplyDelete