Monday, November 21, 2011

Pingat Emas untuk Bolasepak Sukan Sea

Yeeeehaaaa.. Alhamdulillah, Malaysia menang ibu segala pingat emas di Indonesia. Acara Bola sepak. Yesssss!!! Well done boys! So proud of ya. High-5 sikit dengan Amy. 

Aku tengah tido tadi sebab penat sangat bila terdengar sorakan daripada fans di luar dan dalam blok apartment kami, bila Fahmi selamatkan one of the penalty. Lepas tu aku dah terus bangun dan tengok sepakan penalti sepenuhnya. Gila berdebar, ko. Bila Fakri sepak nampak sepakan tu lemah sikit, dah agak yang sepakan tu akan dapat diselamatkan oleh  keeper Indonesia. Kemudia bila sepakan penalti seterusnya berjaya diselamatkan Fahmi sekali lagi, memang berdebar habis tunggu kapten Baddrol sepak. Alhamdulillah, syukur..syukur..syukur sepakan dia melepasi keeper Indonesia, walaupun berjaya dia tepis sedikit. Maybe sebab memang dia rembat kuat gila, masuk jugak dan melepasi keeper tu seterusnya melepasi line. Yessssss..!!!

Memang bergegar blok apartment ni, siap Ed boleh lawan sorak dengan blok apartment lain tu, hahahhaha. Meriah..meriah.. bunyi air horn segala, macam dekat stadium, ko. Hahahha. 

Tahniah Malaysia. Sekali lagi well done boys, you manage to overcome whatever intimidation thrown at you. Sangat-sangat bangga. Tu yang bangun tido pon terus update blog. Suka..suka..suka.. kuasa doploh..

Gambar credit to Mummycute.com

5 comments:

  1. Salam...ni apesal tarikh entri terlewat satu hari...hehehe :)

    ReplyDelete
  2. aBear pun tengok ...

    sejarah tuuu beb

    ReplyDelete
  3. UH,

    Mana ada lewat sehari.. malam tu jugak kan aku update..

    PB,
    Hehehe semangat jangan tak semangat..

    ReplyDelete
  4. Eh ko tak tengok full game la? Time penalti baru tengok. Aku dok peluk bantal depan TV siap tumbuk2 bantal bila geram hahah

    ReplyDelete
  5. Aku tengok sampai 1-1, pastu aku tengah prepare for audit esoknya. Last2 tertido daaa sambil pegang standard. Aku terjaga dengar orang jerit2.. masa tu tengah penalti.. Oppss saper nih..

    ReplyDelete