Thursday, December 29, 2011

Update gambar cuti-cuti

Assalamualaikum wbh.

Lama dah jugak tak update. Busy tak terkata. Dengan masih ulang-alik balik Kuantan jenguk baba dan balik sini pulun kerja dan siapkan assignment. More details on life in the next posting. Aku nak upload gambar cuti-cuti di Afamosa tu dulu. 

Banyak gak food yang takde dalam gambar, macam nasi beriani dan all the burgers sebab aku masa tu demam sikit, tak kuasa nak amek gambo.  Lepas korang tengok gambo masak-masak, cuba imagine barang-barang dapur yang aku kena bawak. Muahahhha. Pengsan. Ada lagi yang aku belum angkut balik ke apartment tu. Masih dok ada dalam bonet kereta. Kakaka.

One of the rooms

Ruang tamu. Kad astro kena bawak sendiri. Aku bawak DVD player sekali. Gigih

Dining area, sebelah dining belah luar tu ialah swimming pool nya.

Swimming pool. Paras, err atas sikit dari pinggang. Bebudak kecik kena pakai floats. Ada fence, aku suka sebab sebelum ni banyak gak banglo yang kami sewa, pool kat depan, takde fence.

Oreo cheese cake with blue berry topping

Aku try pakai biscuit McVites tu. OK jugak. Tapi utk oreo cheese cake better pakai oreo punya base kot.

Baked macaroni perasa ayam dan sardin. kat bawah tu sausage roll. Masa ni tengah tahan bebudak dari terjah sebab nak amek gambar. Aku tutup jek lense sausage roll pon habis.

Pagi esoknya buat nasi lemak, buat sambal udang dan sambal ikan bilis. Gigih jugak.
Ni bilik aku. Si Bulat tengah nengok apa lagi kalau bukan Ultraman. Bukan main baik lagi dengan aku nak nengok ultraman nyer pasal. Bulat..bulat. Tak bulat sangat dah dia tu sebenarnya. 



3 comments:

  1. huiyoooo...ko memang tukang masak terbaikk lah..mmg untung kalau follow ko pegi cuti cuti nih, heee

    seme anak sedara ko dah besar eh? yg kat living hall tu Olyn ke?

    ReplyDelete
  2. Mawar,

    Tula pasal, diorang sumer terbuntang bijik mata, bila aku cakap aku maybe tak boleh pegi. Nak makan apa kitorang? Sabo jelah. AKu pergi, dijamin kenyang sentiasa, dan takle makan jajan jek memanjang.

    Anak sedara aku, yang eldest nak masuk form 3, dalam gambar baju kuning is the boy nak masuk form 1. Olin takde dalam gambo. Youngest is Bulat. Yang lelain dalam gambar is anak2 buah yang lain dan cousin. Reramai sikit baru meriah.

    ReplyDelete
  3. Oh ya,

    Disebabkan diorang nak perut kenyang, diorang terpaksa la menahan yang aku ni garang dan takle sporting sangat hahahhaha. Biasala cekna memang garang hahaha.

    ReplyDelete