Saturday, January 28, 2012

There and back again..

Aku dah balik emm 2-3 hari dah dari Turki. Aku jetlag gamaknya the past 2 days. Asal dok diam jek aku tido, asal aku tido jek aku dok diam..eh. Entah asal baring jek sure tido. Mengantuk yang hamat. Dapur aku dah start berasap semalam. Tangan yang tak sakit langsung dekat Turki start sakit sikit semalam. Aku concludekan sakit tangan ni sebab buat kerja rumah. Kat sana langsung tak buat kerja rumah kan. Adakah ini bermakna aku perlu ada maid supaya tidak perlu buat kerja rumah? Muahahaha. 

Aku akan buat update pasal trip ke Turki tu. Jangan risau, aku tulis dalam buku nota sepanjang kat sana apa aku buat kat sana. Hahaha. Macamla orang nak baca sangat. Ei korang nak baca kan, haaa sebab tu aku tulis untuk korang yang aku sayang ni dannnn of course untuk ingatan aku sendiri. 

Hari ni laundry baju-baju dari Turki dah habis basuh dan jemur. Thermal wear dan baju-baju tebal dah masuk ke bag baju tebal yang entah bila akan dibuka balik. It's like I am getting back to the current life kan. But, why do I kept on reading about Tukey and Kerajaan Uthmaniah, sampai termimpi-mimpi for the past 3 days. Ok, aku cuba buat travel update malam nanti ya. Aku nak keluarkan my cake from the oven. Eh, aku cakap kan aku dah start baking? Takdelah rindu sangat. Just.. errr entah.. Later.

1 comment: