Friday, October 25, 2013

Promosi Ephyra lagi!!

Assalamualaikum wbh, 

Hehe bersempena dengan birthday aku dan birthday Farhan yang bakal menjelang. Aku nak buat promosi Ephyra, hehehe. 

Kali ni beli 1 pon dapat diskaun ok. Tapi kerana menjaga hati seller2 lain, pada yang nak beli 1 jek dan nak dapat harga diskaun, sila sms/whatsapp atau email aku. At the moment, stok memang ada kat tangan. Tak perlu tunggu lama.

Malas citer banyak tengok harga, sudah..

  • Harga sekotak - Sila  sms/whatsapp atau email aku
  • Harga 2 kotak - RM360 
  • Harga 3 kotak - RM525
Gilerr punya diskaun. Jangan lupa beli 1 pon ada diskaun ok. Sila pm aku. Promosi berlangsung sampai birthday Farhan on the 3rd Nov. Cepat, tunggu apa lagi tu. 

Oh ya, aku juga nak let go just 2 more box of trial pack. Memang aku tak restock dah. Harga jualan ialah RM60. Semua harga adalah including shipping ok.  

sms/whatsapp : 013-3650048
email : arenaephyra[at]gmail[dot]com

No comments:

Post a Comment