Saturday, December 14, 2013

Busy memanjang. Boring kan..

Lama tak update. Bz dengan kerja. Bz dengan projek baru dan of course bz dengan Farhan. Projek baru tu nanti aku announce ye. Belum properly setup ni. Kelam kabut lagi.

Aku kat Ijok. Kg Ed. Visit Mak kejap. Farhan baru lepas susu. Dah about a week minum susu tak habis. Alhamdulillah habis minum susu kali ni. Last week was really testing us. Farhan demam panas. Makan ubat kebahnya kejap je. Temprature reach sampai 39.5C ada one nite tu. Ada one day tu samppi 5 ke 6 kali mandi. Mmg berlenggeng jek dia sbb aku nak turunkan temprature. Muntah2 jangan cakapla.Memang macam air paip. Sampai habis kain batik aku buat alas. Cadar mmg tak pasang la. Jenuh tukar.

Alhamdulillah dah semakin baik. Memangla kan baby ni kalau sakit. Risau sangat kan.Meraung jek kejernya. Sabar pon kena tinggi. Anak ni pon ujian untuk ibu bapa jugak. Aku masa dia x sihat tu selamba kodok je EL jaga dia. Walaupun tgh kerja banyak gila. Oklah aku nak sambung golek2 dgn farhan.  take care u all.

Gambar bawah tu satu masa temp tinggi. Satu lagi masa lebah sekejap. Yer duduk dan berdiri atas laptop mama. Insurer tgk teeua cancel insurance laptop tu haha.

4 comments:

  1. Beb ko dah grad ke master? Kenmain anaknko dok atas laptop? Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grad ke hapernyer. Sv pon naik fedap dah dgn aku. Aku ni dah x semangat delin. Sibuk sgt pon yer. Ni cuti 3 ke 4 hr konon nak study. Bz ngan tah apa2 pulak.

      Nampak tak tangan farhan tu kat skrin. Dia touch buat gaya ipad. Aku mmg x leh bukak laptop selagi dia x tido. Asal bukak je jadi seperti gambar di atas.

      Delete
  2. Dia ingat kerusi dan TV agaknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia duduk atas keyboard tu supaya saya susah nak halang dia dari main laptop

      Delete