Sunday, January 9, 2011

AJL 2011

The only performance that I thoroughly enjoyed was......... Siti Nurhaliza's hahahhahahha. Bosan siot AJL semenjak siti tak masuk dah AJL... Hhahahhahhaha.. I guess the audience missed her too, since she got almost the loudest cheers. Almostla. Kat TV bunyila gitu, tataulah kalau dalam stadium tu cheers untuk siapa yang paling kuat. Yang lelain so-so lah. Korang rasa?

Result 
Persembahan terbaik : Faizal Tahir
Vokal terbaik : Hafiz
Tempat ke-3 - Noktah Cinta - Hafiz
Tempat ke-2 - Drama King - Black & Meet Uncle Hussain
Pemenang - Ana Rafali.... errrrr WHO???!!!!


Muahahhahha... Hah apa pandangan korang on the result?

8 comments:

  1. aku suka tang kak jiana slot..ct takmo sbb dh bukak tudung..tak suker..(tapi kalo laki dia kata takpa, nk buat camno??)

    persembahan contestant tak dan tgk sbb sibuk sana sini nyiapkn brg2 anak nk gi nuseri..tp aku gigih stay smpai depa announced the result..aku rasa oklah, sbb underdog menang besar...hikhikhik..walopun aku mmg tak tau lagu2 yg masuk AJL..

    ekceli, aku rindu zmn AJL yg ada byk kump rock cam def-gab-c, spider..kalo ada search n wings lagi best..

    phweeittt...

    ReplyDelete
  2. oren,

    Aku pon terperanjat CT bukak tudung.. ke pakai rambut palsu.. adakah kalau pakai rambut palse kira tak bukak aurat? hahahhaha.. lantak ler ko..Aku tak rindu zaman def-gabC or spider.. aku suka time2 rock kapak tahun 90-an dulu tu.. hahahaha..best2.. walaupun muka memasing pecah rumah belaka, tapi lagu memang mantapppp.... hahahha

    ReplyDelete
  3. kak pB suka time lagu lagu lama tu jer ....

    tapi sekerat jalan dah masuk tidur


    result pun tahu pagi tadi jer

    ReplyDelete
  4. Kak PB,

    Kan..
    memang kureng menarik.. and saya rasa errr dah masa kena tukar host kot.. dah lama sangat dkiorang bertiga tu jadik host.. boring sket.. hahahha

    ReplyDelete
  5. oren minat spider rupanya..heheh..

    che na..aku baru semalam layan antara gadis..teringat plak dulu siap ada buku lagu..hehe

    ReplyDelete
  6. Jem,
    Ko ke tu? Antara gadis?kalau dinamik aku suka dilema rindu.jiwang karatz,ko tak hengat punya hahahah.biar putih tulang pon ok gaks hahahah..

    ReplyDelete
  7. aku tak suke lakonan ke.. sajak ke.. magic show ke..drama ke... kalo nyanyi je tak relevan ke? so mmg tak best lah ajl kali ni sebb bnyk tol gangguan! aku ingat si hafiz tu dah normal dah sekali ada pulak kena tembak dgn magic show kat ujung... hmm..

    ReplyDelete
  8. Yup,

    I hate that too. Apa ke hal banyak noo magik tukar baju tuh.. yup the sajak was annoying too.. sangat mengganggu hokey si shahir tu nyanyi.. and what is this obsession with cages?!!! tobatt tak faham

    ~arena

    ReplyDelete