Wednesday, April 17, 2013

Lagi pasal Ephyra

AS-salam, 

Sorryla tak abis-abis entry Ephyra ni.Ada soalan-soalan so aku jawab la kat sini jelah sekali harung. Ephyra ni minuman kecantikan yang mengandungi kolagen ikan laut dalam yang dihidralisis yang digabung dengan 8 antioksida lain untuk increase penyerapan optimumkan hasil. Ephyra ni sesuai untuk :
  • Umur 20 ke atas
  • Kulit kering & kedut
  • Kulit kusam dan kendur
  • Pigmentasi dan kulit bermasalah
  • proses pemulihan lambat
  • mudah rasa penat
Ni amongst why orang guna Ephyra. Ada lagi benefit lain. Owh aku lupa nak cakap kan, aku punya eye bag sebelum ni horror. Yelah ada anak kecik memang kerap berjaga malam kan, so memang mata panda la sebelum pakai Ephyra. Sejak pakai Ephyra, memang fade dah lebam bawah mata tu. Aku kena korek jap, ada tak gambar mata panda tu. Rugi pulak tak amek gambar, boleh tunjuk differencenya. Anyways, korang boleh tengok kat website Ephyra  for more testimoni. Kebanyakan yang jadik model tu semua bermula sebagai user tau. Siapa lagi ek, oh ye blogger Angah pon ada buat review pasal Ephyra ni. Dia ada tepek gambar sekali. Pegi tengok laju-laju. Heheheh. Boleh place order kat aku or kat Angah. 

Oh ya Ephyra ni ada sijil Halal Jakim, sijil GMP dan dari Kementerian Kesihatan sekali. Sijilnya, nantilah aku tepek. Tak sempat. So kalau nak order boleh email aku dekat arenaephyra[at]gmail.com . Kalau order 2 aku bagi freegift hehehe. Harga untuk sebulan ialah RM197. Trial pack pulak RM75. Selamat ber'Ephyra.

10 comments:

  1. Replies
    1. Tryla sis. Amek yang trial pack tu. Tengok camana. Aku dah tinggal 2 jek lagi trial pack tu. Dah ada orang beli semalam. Dan ada org reserve jugak. Insyallah, kalau serasi afetr 10 days dah nampak kesan dah.

      Delete
  2. Abis la... ingatkan dia base on buahan. Rupanya base on makanan laut juga... bimbang ada yang akak alergik jer... kalau alergik, makan sekali dua... gatal muka, agaknya akak kena berenti la yer !

    ReplyDelete
  3. Salam kak,

    Laa akak alergik seafood ke? Nanti saya checkkan dengan admin Ephyra. Kalau orang alergik boleh amek tak. Akak cuba. Makan pepagi tau, sebelum makan makanan lain, apa2 inform saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kak Izawani,

      Saya dah tanya HQ, dia cakap kalau akak tak alergik ikan, maka should be ok. Sebab dia collagen dari sumber ikan laut dalam. Untuk yang alergic HQ cadangkan minum waktu malam ye kak. Kalau ok baru tukar ke pagi. Saya harap akak serasi. All the best kak.

      Delete
  4. Aku suka gak ephyra. Rambut tak gugur banyak sangat dah, lutut aku kalau minum ephyra mmg rasa tak ketat nau. Ingat tak aku citer aku jatuh? Sejak jatuh tu lutut macam ada angle tak blh blah tp ada perubahan sikit aku perasan sejak minum ephyra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dong, come to think of it, lutut aku pon cam ok sikit sekarang. MMg la ada adalam khasiat collagen untuk joint kan.

      Delete
  5. apesal muda2 sakit lutut neh haha..

    Aku suka rambut aku..kurang gugur. Kulit supple dan lembap. Untuk kerja yang ke project sites mcm aku ni sangat la membantu.

    ReplyDelete
  6. Ngah,

    banyak xtvt ko kurikulum ahahahaha.

    ReplyDelete
  7. ephyra ni boleh untuk turunkan berat badan ke? need to know - goldenr@gmail.com

    ReplyDelete