Monday, April 15, 2013

Menjawab soalan Ephyra

Assalamualaikum wbh, 

Hahahha, Kak Izawani kata blog aku ni dah jadik blog Farhan. Apa nak buat, semenjak ada Farhan invasion ni, kehidupan kami memang dipenuhi dengan Farhan jek. Phone aku sampai beratus-ratus gambar Farhan. Sampai nak kena beli memori kad sebab dah tak muat phone tu, hehehe. 

Anyways sebenarnya nak citer pasal mender lain, citer gak pasal my sayang si Farhan. Aku nak sambung pasal Ephyra tu. Kak Izawani tanya hari tu kan, cemana rasanya. Rasanya macam oren TANG tu atau sesetengah orang cakap macam air asam boi. Kesimpulannya, sedap macam si Angah kata. 

Actually aku start minum Ephyra pon sebab terpengaruh dengan blogger  Angah. Dia ada share gambar, tak pakai bedak masa tu, mak aihh flawless dan nampak supple jek kulit. Tak leh jadik, kena try jugak. Macam aku cakap hasilnya tak menghampakan. Ada kuar 1 jerawat hari tu, lepas baik, parut dalam seminggu fade terus. Kagum fuhh. 

Penyediaan pon senanng, 
Aku campur dengan air sejuk, minum first thing in the morning masa perut kosong supaya penyerapan tinggi. Kat bawah ni ada tulis kelebihannya. Boleh klik untuk baca kalau kecik sangat.

Orang breastfeeding pon boleh amek. Ada mommies cakap susu diorang bertambah minum Ephyra. Aku takdela pulak. Sama jek, bertambah pon tak berkurang pon tak. 

Kalau tak confident boleh amek trial pack dulu 10 peket, RM75 insyallah kalau sesuai dah nampak kesan masa tu. Yang trial ni dah tak banyak sangat tinggal. Aku pon tak tambah stock for this. Kalau untuk sebulan masih lagi harga RM197 termasuk postage. Apa-apa boleh email ke arenaephyra@gmail.com

10 comments:

  1. Salam sis,

    Dah jawab tadi, mana tah hilangnya komen tu. Anyways, dah check dengan admin Ephyra, masa pregnant memang boleh consume Ephyra. Tapi sebaik-baiknya, check with your doc first to be on the safe side. Take care.

    ReplyDelete
  2. wah..tetiba aku pun teruja ;)
    umur dah meningkat ni byk pulak benda nak kena jaga
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irfa,

      Memang aku amek sebab faktor umur dan lepas bersalinla nih. Kering giler ok muka aku, pakai krim haper pon tetappp kering. Bila amek ephyra x sampai seminggu muka rasa lembab jek. Best. Bila pakai bedak, rata jek. Sukee. Kalau tak pakai bedak pon tak nampak kusam. Haa kalau nak try boleh buzz aku. Tryla yang trial pack tu babe.

      Delete
  3. ye, sangat suka ephyra... mula2 consume dulu mmg ramai org notice & puji...cik abg pun tegur kulit rasa makin lembut... owh sukanya ai... tapi lama2 perubahan dia dah tepu sketla hehe... tapi maintain la kan... lagipun ngelat amik lat2 ari... tapi still lagi minum sebab suka rasa dia :)

    ReplyDelete
  4. Nonie,

    Memang masa mula2 pakai ketara gak kan kesannya. Yelah bila kulit dah ok, memangla tak nampak sangat significant changesnya. Rasa memang best.

    ReplyDelete
  5. Dah tu camna nak terai ? Meh la sembang kat email ker apa ker... tidak pun bagi jer no akaun kat sini, nak bank in...

    Kalau tak bercahaya muka akak... siap akak claim semula dengan arena... tau !!!

    Hahaha....

    p/s : Akak ari tu pun kenal blog masa baru dapat anak... sebab tu nama blog permata ! Penuh dengan gambar anak... lately jer malas nak amik gambar... anak dah besar, tak berapa nak comel dah nak letak dalam blog... hahaha...

    ReplyDelete
  6. Kak Izawani,

    Dah jawab email. OKeh insyallah berseri2 muka akak nanti. Tetiba ada natural blusher tau.

    Iyer, anak sorang kak, kena pulak lama tunggu dan tengah comey nih, beratus-ratus gambo amek. Hehehe.

    ReplyDelete
  7. glamer makcik ekekeke... benda baik kita share manfaat dapat sama2.

    ReplyDelete
  8. Yes Ngah.

    Aku tengok muka ko hari tu punya pasallah, terus tak leh tahan order ephyra sekotak. Lepas pakai seminggu nampak effect yang sanggtt memberangsangkan terus nak jadik agen. SUke.

    ReplyDelete