Wednesday, September 22, 2010

Konsert Showcase Maher Zain di Kuala Lumpur

Terujanya aku bila tahu Maher Zain nak datang Malaysia. Akhirnya managed to buy his CD semalam. Semua lagunya sedap-sedap dan menyentuh jiwa. Gila lama aku tak beli CD okay. Tapi memang sangat puas hati.


Konsert akan diadakan pada 14 dan 15 Oktober di Auditorium MBSA. Tiket laris macam goreng pisang panas. Ingat nak pergi hari 15 malam tu sebab Jumaat, esoknya sabtu kan. Tapi tinggal tiket yang RM70 jek, so aku rasa seatingnya akan further up la kot. Tapiiiii..maybe tak kisah sangat, bukannya nak terkinja-kinja depan stage kan, muahhaha. Nantilah tanya Ed macamana. Korang da yang nak pegi? Kalau nak tau status tiket tu boleh tengok dekat http://tafsir-sipenulis.blogspot.com/2010/09/showcase-maher-zain-mzm-fc-t-shirt.html

4 comments:

  1. Che Na aku pun suka lagu si maher zain ni mmg best jer bila dengar..aku pun rancang mcm nak pegi jer...

    ReplyDelete
  2. Kan cam best kan kak..

    ~cekna

    ReplyDelete
  3. cam best kan? jom pi nak?
    tapi tiket rm70 jekla yg aku mampu.

    ReplyDelete
  4. Aku rasa kalau gi pon, beli tiket rm70 jugak kot..takpelah jauh sket dari stage pon, bukannya nak terkina-kinja depan stage kan hahhah.

    ReplyDelete