Thursday, July 18, 2013

Promosi Ephyra

Assalamualaikum wbh,

Ini adalah entry sticky post. Untuk entry baru sila tengok entry bawah entry ni. 

Aku patut dah up kan promo ni lama dah. Tapi stok belum sampai aku tak berani nak offer. Now that barang dah sampai, bolehla aku promote. Haa memana yang nak kulit halus-mulus sempena raya ni, sempat lagi kalau mula minum Ephyra sekarang,hehehe.

Pertama, Sekarang beli sekotak Ephyra come with shaker tau. Ni while stock last  yek. Tapi untuk batch ni, each box memang dapat shaker.  Dan as always dapat woven bag tu. So silalah order. 
 
Gambar kredit to Angah
 Kedua, harga baru kalau beli 2 kotak ialah RM390. Promo yang 2 for RM380 tu dah habis. Tapiiiii, kalau korang beli 2 dapat 2 shaker, woven bag tu dannnnn dapat handbag organizer. Haa best tak? Best tak?
Gambar credit to OceanLife

Ketiga, aku ada place order trial pack so sesapa nak trial pack sila place order cepat sebab stock is very-very limited. Harga trial pack is RM68.

Pastuuu, haaa yang keempat. Offer untuk blog reader kesayangan cekna ni, kalau place order, akan dapat diskaun RM5, sila quote atau masukkan kod ni masa place order MHFJUL010713 haaa korang dapat diskaun RM5. So kalau yang beli sekotak dapat harga RM197, Kalau yang beli 2 kotak dapat harga RM385. Pastu returning customer akan dapat diskaun RM5 pastu kalau pakai voucher ni another RM5 wahhhhh harga tinggal RM187 saja atau 380!!! Baik korang cepat-cepat grab while stock last. Kalau stok Ephyra belum habis pon sila beli sekarang sementara ada offer ni kan. Tapi yang order trial pack tak dapat shaker dan tak dapat diskaun. Sori ek. Memang gitu aturannya. Aku follow jek.

Semua harga ni termasuk caj penghantaran tau. 


Last week aku dapat stok.3 hari jek habis. Nak spare untuk aku pon tak dan. Macam ada satu kedai Nasi Ayam kat Negeri Sembilan tu. Motto dia "Lotak-lotak, abih," hahahahha. 


Ok sila place order thru email arenaephyra[at]gmail[dot]com
atau sms/whatsapp aku at 0133650048
Harap korang tak call, sebab aku super bz siang2. Sms or whatsapp jek nanti aku balas. Email pon ok jek. 

Pada korang-korang yang dah order dengan aku sebelum ni. Terima kasih banyak-banyak. Jangan lupa place order lagi tau.

5 comments:

  1. lotak lotak abis..pergh mantap :)

    ReplyDelete
  2. Mantap kan.. Hahhaa gelak aku masa gi kedai tu. AKu ni lembap sikit masa tu x faham cakap nogoghi kot. Bila ed baca dengan intonasi N9 baru aku paham hehehe.

    ReplyDelete
  3. Salam Arena...wah advance entri kau ni Na, 19 July 2013...atau kalendar aku ketinggalan zaman huhuhu...selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe, entry sticky post camnilah bro, hehehe.

      Delete
  4. Oh ya Selamat Berpuasa to you too.

    ReplyDelete