Tuesday, July 19, 2011

Wonderful surprise

Semalam Ed was on leave. Aku kerja cam biasalah. Masa dekat opis tu, aku ada call him few times. Nak tanya dah makan ker dan nak pesan beli barang if he goes out. Hmm haram tak berjawab. Ni mesti case phone dalam kereta or what ni. Hmmmm. 

Anyways, aku ngantuk giler balik rumah semalam. So tak singgah mana-mana untuk beli makanan or lauk basah untuk memasak. Masuk jek rumah, aku jadik disoriented sekejap. Yeahhh!!!! Ed reorganized the house. Sofa yang dok kat store tu dah letak kat luar. Aku lari jenguk kat store; Yes! Store dah kemas gila! Store yang selama ni, nak bukak pint upon susah sebab banyak sangat barang, dah kemas gila, siap ada ruang solat yang lapang dalam tu. Suka..suka..suka.. kuasa seploh. 

Ed ni jarang la buat surprise. Almost never. But I really love this surprise. Bertahun dah dok cakap nak rearrange barang, tup-tup tetiba siap jek. Sampai selsema sebab berhabuk gila dekat stor tu.  Thanks a lot babe! Cenna suka.. suka..suka… Wonderful surprise indeed.

10 comments:

  1. Eii malulah nak letak gambo.. Tak yah la. Janji store room dah kemas, tersusun, dah bervacuum. I loikee!!

    ReplyDelete
  2. Mawar,

    Sangat best kan? UNtuk aku yang pemaleh kemas rumah ni.. memang lah superb kuasa seploh hahhaha..

    ReplyDelete
  3. ko kasi upah apa, dia cuci store tu???

    hikhikhik...

    ReplyDelete
  4. syoknyaaaa... mesti bersinar2 mata ko time masuk rumah tu kan..hehe

    ReplyDelete
  5. Aku suka soalan oren tu..hahha. Sure upah 'lumayan' hehehe. Aku kena merajuk dulu baru la dia tolong cuci kipas ke, tolong cabut rumput yg dah tinggi..:P

    ReplyDelete
  6. Kak pb,

    Yezzaaa. Hari ni plak, sesi mengclearkan mender2 yg ed dah keluarkan dari stor. Pergghh kemas giler rumah say lepas ni kak.. Sukeee..

    ReplyDelete
  7. Oren, hahaha.. Rewardnya? Hahahah rahsiaaaaaaaa..

    Jem, aku siap cam tak leh digest sekejap apa yg berlaku. Pastu baru sink kat kepla aku, ed kemas stor! Melompat lompat heppy..bersinar mata, telinga, rambut, tudung aku dibuatnya..

    Amy, hishh korang ni..ada jek nak mengusik aku. Babe, merajuk sometimes work.. Smetimess kita yg penat. So kadang2 malas nak merajuk hahahah. siap tak sedor aku merajuk lagi ada.. Kena announce pon ada.. Com, org merajukla com.. Kakaka kesian kan?

    ReplyDelete