Sunday, June 16, 2013

Update pasal stok Ephyra dan lagi review.

Salam all, 

Nak update sikit pasal Ephyra. Stok Ephyra memang habis, aku call HQ pon diorang ckp minggu depan baru ada. So sabarla sikit mana-mana yang order tu. Untuk aku minum sendiri pon tinggal beberapa peket jek. Pepehal order korang aku dahulukanla.  Aku mintak maaf sangat-sangat sebab last week, aku busy sikit so email enquiry pasal Ephyra ni lambat sikit aku jawab. 

Tapi memana yang nak order sila tanya stok dulu ok. Aku ni nak amek banyak2 stok, nak nyimpannya tu, semak sikit. Plus, bila aku ada banyak stok, slownya lah move stock tu. Bila stok dah nyawa-nyawa ikan, punyalah banyak order masuk sampai aku kena buat prioriti saper bayar dulu dapat dulu, gitu.

Anyways, memana yang returning customer jangan lupa mention ok sebab korang dapat harga returning customer. Aku ni karang tak perasan korang ni customer lama, kang still quote harga sama. Memana yang amek dua kotak aku bagi harga promo RM380. Diskaun sampai RM14 tu! Rugi kalau tak grab. Takla forever harga promo tu. So silalah grab sementara aku masih offer ni. 

Untuk customer aku, nanti sms or email la aku camana korang rasa lepas pakai. Ada yang kata tetiba naik jerawat pon ada. Aku pon gitu gak rasanya. Tapi aku maintain jek minum tak lama lepas tu jerawat surut, parut pon takde, yo. 

Sepanjang 2 minggu lepas, kan ker aku busy benar plus tido tak cukup. Kekdang tido dulu pastu bangun kol 2.30 pagi siapkan dokumen opis, or bangun tengah malam melayan Farhan. Ada gak days yang aku bangun tengah malam siapkan progress Master aku ni. Yea, aku memang over sumer mender nak buat. Kalau tak kerana aku consume Ephyra, eye bag aku teruk giler kot. But sebab still maintain minum walaupun kekadang tak sempat, eye-bag aku tak jelas sangat. Muka penat nak mampos tu pon takla ketara sangat.

Takdela Ephyra ni miracle benor. Cuma setakat ni serasi la dengan aku.

Oklah korang, aku nak tido. Jaga diri bebaik. Memana yang dah beli Ephyra tu. Selamat Ber'Ephyra. Yang belum tu, bila nak cuba? Nanti aku tanya HQ kalau diorang still kuarkan lagi yang trial pack tu, sebab hari tu diorang ckp tak keluarkan dah. Memana yang nak beli, boleh email aku kat email belah kanan tu. TQ korang.

4 comments:

  1. # mood teruja nak mencuba ;)

    ReplyDelete
  2. Amacam Irfa, hujung bulan ni, ada beranik? Hehehhe

    ReplyDelete
  3. nnt nak repeat order ya. dah bank in nnt sy PM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Luna,

      Ok kak. Nanti inform. Stok dah nyawa2 ikan. Baru place order baru nih.

      Delete