Wednesday, June 5, 2013

Update pasal Ephyra

Salam korang. 

Aku ni slow betul update blog sekarang ni. Camanalah nak meniaga. Tapi dalam-dalam slow tu, aku dah habis kan first and second batch order Ephyra. Tak la susah sangat nak jual. Barang elok kot, senanng nak jual. Pastu yang menyumbang kepada sales aku ni ialah returning customer. More than 50 percent customer aku adalah returning customer. Meaning kebanyakan pembeli-pembeli Ephyra ni serasi dengan diorang maka diorang maintain beli lagi. 

Aku lupa nak cakap salah satu kesan minum Ephyra pada aku ialah lawas buang air. Hahaha. So kalau ada yang bermasalah on this boleh cuba makan.Kulit jadik cantik, pastu masalah pembuangan pon insyallah settle. Takdelah sampai kena pergi toilet sampai 10 kali sehari. Hari2 pergi toilet jelah. Heheheh. 

Satu lagi menyumbang pada returning customer ni ialah, rasanya kot. Sesetangah minuman supplement, rasanya Ya Ampun. Macamana nak maintain minum, kan. Nak habiskan sekotak pon nangis. Tapi Ephyra sedapla bagi aku. Setakat ni, Kak Izawani sorang jek yang cakap tak sedap rasanya dan tak dapat diterima dek tekak. Hehehe. Yang lelain minum ok jek. 

Collagen dalam Ephyra ni adalah dari ikan laut dalam. Bukan rumpai laut. Yelah kan, hari tu dah ada kecoh-kecoh yang rumpai laut tidak mengandungi collagen. Tapi still rumpai laut tu banyak khasiatnya. Sabarr, jengan hentam aku dulu. Hehehe. Elok jek kalau amek rumpai laut kan.  Even my mom amek, dan amek Ephyra jugak. 

Oklah, kalau nak beli boleh contact aku, thru email sebelah ni. Insyallah aku masih maintain, masuk duit pagi ni, esok barang sampai. Aku cuba sedaya upaya ok. Kalau korang beli dua, harganya ialah RM380. Banyak gak tu diskaun. Aku takde free gift kalau beli 2 kotak. AKu bagi diskaun siap2. So pakat2la dengan kawan-kawan, beli 2 kotak terus. Returning customer pon akan dapat diskaun gak. Take care korang. Selamat ber'Ephyra.

No comments:

Post a Comment