Wednesday, April 25, 2012

All the best.

Assalamualaikum wbh, 

Kepada kawan KV yang sedang menjalani IVF ni, currently dah sampai Embryp Transfer kot. Aku ucapkan semoga berjaya. Doa banyak-banyak. Moga Allah memberkati usaha kalian dan semoga urusan dipermudahkan. Mintak kawan-kawan dan family doakan sama. Tenang, jangan stress-stress dan doalah tanpa henti.(padahal aku dulu pon stress nak gila hehe) Allah je boleh bantu kita. Take care.

Oh ya, aku letakkan balik doa yang aku upload hari tu. Senang sikit nak refer kan.  Wife baca the first 2 du'as. While the husband boleh baca ketiga-tiga doa tu.

7 comments:

  1. TQ che Na, hargai sangat2.
    huhu touching

    ReplyDelete
  2. ooo ye ker ???

    Gud luck to KV

    ReplyDelete
  3. dulu hapal doa ni masa tengah peknen :)

    ReplyDelete
  4. KV,

    Welcome.

    PB,
    Yup Good luck to them

    Irfa,
    Hehehe. Lepas pregnant, dah kena baca doa lain lak ye.

    ReplyDelete
  5. oowwhh..gud luck KV..aku ingat mu dh nak pencen...

    ReplyDelete
  6. Oren, my best fren lah. Aku masih dlm dilemma nak pencen ke tidak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muahhaa, tak pepasal lak, si KV lak yang buat treatment. Kawan KV lah. Bukan KV herself. Hehehe.

      Delete