Sunday, July 29, 2012

Bersiaran dari kg

Aku bersiaran dr kg ed nih haa di subuh hening, sementara menunggu si ed nak solat sesama. Tegar gila kan, dah pakai telekung pon leh buat blog update muahahah. Aku tengah test update blog pakai Galaxy Note nih haa. Terkial kial baru reti nak pakai sikit2.

Bukan aku yg beli pon note ni ko tau tak. Mama yg beli. Kelas mama aku, minah gadget betul. Dia kata, kakak ni yg latest mama tatau pakai tapi dah beli. Kakak pakailah, yippie meloncat aku. Galaxy tab pon dia ada ko tau. Yg dua dua saiz pulak tuh. Satu dia kasi adek aku satu lg dia kasi cucu2 dia pakai yakni si Bulat tu. Sabo jelah. Okeh nak citer lain sebenarnya. Later.

9 comments:

  1. cekna pakai apps apa kat note update blog? ke pakai cam biasa je?

    ReplyDelete
  2. Opocot ada org komen pepagi nih. Hahaha. So bukan cekna jek yg tegar ok. Tadi downloas, blogger punya app dkt google plau tu. Ok jgk senang nak update. Formating pon ok, cuma security cam loose jek. Nak kena check seting balik.

    ReplyDelete
  3. hehe..xleh nk tdo.. terus stay up smpai sahur..

    ReplyDelete
  4. best siouuuttt pakai note..aku pun pakai gak

    ReplyDelete
  5. kalau kat note nak update blog boleh guna email atau mini diary apps.

    ReplyDelete
  6. Angah,

    Memula pakai note, sakit hati betul, sebab lembab semacam. Lepas aku buat the firmware update, perghh terbang ko speednya. Best giler, i luv it. Cuma batterynya cepat sikit drainla. Aku guna Blogger punya apps. Best gak. Senang formatting semua. Takdelah semput nak baca takde perenggan kan. Gambarpon cantik2 kan.

    ReplyDelete
  7. alahai..bestnya..kalo aku apply nak jadi cucu mak ko, bleh? borang apa nak isi? hahahaha..dh sebulan aimed tablet nih..duk garu2 poket yg tak pernah berkepuk tuh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah sila isi borang okeh. Kekadang sampai terbulat-bulat mata aku nengok phone dia. Pastu dia buat remarks, kakak or ed nak tak telefon ni, mama tak reti pakai. kenapa dia beli pon tatau. Ed punya ialah Blackberry curve. Pening tak kepala. Hahaha.

      Kalau ko nak beli tablet, aku cadangkan ko beli yang pakej under telco tu. Maksudnya under pakej maxis or celcom. Bayar upfront sket, pastu bayar data plan bulan2. Takdelah terasa sangat, barangnya dapat data plan pon dapat. So takde alasan utk tak update blog okeh. Pastu amek gambo bebudak lawa2 terus jek update blog atau FB hehe.

      Delete
  8. wah..mak ko taknak anak angkat ker?hehe

    ReplyDelete