Sunday, July 15, 2012

Dah selamat

Assalamualaikum wbh, Dah selamat menjalani surgery cervival cerclage tu semalam. Horror boleh tahan. Sedang recovering. Nanti bila aku dah sihat sikit, aku cerita pengalaman tu. now masih lagi bleeding. Risau gak, but doctor kata normal, post op. So aku cuba2 la bertenang, baby ok, semalam heartbeat dia cam tinggi sikit, maybe dia tak selesa, rahim aku cam contracted abit kesan surgery tu. hari ni dah normal balik. Alhamdulillah, syukur sangat aku rasa much2 better today, sebab semalam horror sangat rasanya. Oklah, kalau dah sihat sikit aku cerita ye. Thanks kawan2 doakan aku. Appreciate it.

14 comments:

  1. Semoga Allah sembuhkan cenna n baby sihat selalu.. Pasni aku doakan semua dipermudahkan lah.. Amin.

    ReplyDelete
  2. Bila baca perjlnan utk dptkan baby ni, sgt2 menginsafkan k.ina. Betapa byknya nikmat yg Allah dah bg, tp k.ina krg bersyukur. Ya Allah, ampunilah aku. Sesungguhnya hambaMu ini dlm golongan yg menzalimi diri sendiri. k.ina berdoa kpd Allah agar chenna & baby sihat. InsyaAllah ada rezki chenna utk menimang chy mata yg dikandung ini...ameen

    ReplyDelete
  3. Moga semuanya baik dan selamat. Insya Allah. Take care!

    ReplyDelete
  4. Fuhhhhhhh.... selamat....

    Jangan aktif sangat lepas nih... Dok dendiam skit... Drive tu nampak jer macam ok, tapi sebenarnya, ada kesan agaknya.

    Tinggal lebih kurang 4 bulan jer... so, sabor jer la... minta cuti tanpa gaji pun ok kot kat bos... dia memahami...

    Tak lama lagi arena akan rasa baby bergerak gerak dan si Ed pun akan dapat rasa gerakan tu... try la yer... minta cuti.... 4 bulan jer !!! Tak ada penting sangat kejer tu sampai lebih penting dari baby, kan ???? Lepas bersalin, sambung la kerja tu....

    Take care....

    p/s : Kengkawan.... pakat la nasihat si Arena ni suruh minta cuti...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah
    syukur pdaMu YaAllah
    peliharalah kawan ku ini..moga selamat

    ReplyDelete
  6. jangan dok gatal-gatal nak pergi kerja lepas nie ...
    (hu hu hu...Che Na dah kena marah dengan kak pB )

    ReplyDelete
  7. dah lama tak masuk blog..

    tapi aku tau, doa kawan2 lain sentiasa dgn ko..as well dari aku jugak..

    insyaAllah, semuanya akan ok..sila bed-rest eh..lupakan kelas jap..tak lama jek lagi kan...

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.......... Take care sis...

    ReplyDelete
  9. syukur.... gynae kena close monitor the baby growth ker bila dah buat procedure ni? hope the bleeding stops and hope you will just bed rest until 9 mths! kitorang worried nak terima anak sedara blogger pertama ni wey! makcik

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah..u take care

    ReplyDelete
  11. Moga slamat semuanyer. Take care arena....huhu

    ReplyDelete
  12. nak tanya sy pun pernah menghadapi incompetent cervix tp sy kehiangan anak suung tahun ni..adik pergi hospita mana ye

    ReplyDelete