Wednesday, August 25, 2010

Salam

Salam korang, 

Resepi tu nanti ek. Aku kena bukak folder resepi aku dulu. Aku cuma nak announce, untuk kawan-kawan yang ada access to my private blog,  aku dah letakkan indicator kat belah kiri ni. Aku letakkan the latest tajuk dan tarikh bila aku update.  Jadi korang tauler kalau ada update dekat blog lama tuh. Aku sayang blog tu, ada mender2 private yang aku akan tulis kat situ. Kat sini bahaya sikit, kang ada bebudak opis baca kang, hehehhe. 

Gigih kan aku mengupdate blog sekarang. Kenapa entah. Korang tak impress ker? Muahahhaha.

10 comments:

  1. yer, aku impress nih...hahaha..sila percaya..bulan posa tak baik nipu..

    (bulan tak posa pun tak baik gak kalo menipu nih..)

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Impress sungguh... macam hotel empress... hahaha...

    ReplyDelete
  4. Arena,
    I tgh slowly baca yr private blog... Ntah bilalah boleh habis.. Hihi..

    ReplyDelete
  5. Alamak atas tu I yg komen.. Edryna hihi

    ReplyDelete
  6. Oren,
    Yer, silalah impress.. Dan betul, bulan lain pon tak baik nipu bukan bulan ramadhan jek...hehhe

    Kak Izawani,
    Hotel empress? hehehhe rasa cam pernah nampak hotek nama gitu..

    Edryna,
    owh, silalah baca pelan2 bukan ada mender interesting pon.. hehhehe

    ReplyDelete
  7. hee sis, nak datang sini kan, mesti bersusah payah gi blog private tu cari link klik sini, x tau nape tak bookmark je yang ni :p

    ReplyDelete
  8. Yo,
    Aku perasan jugak, most kawan2 masuk ke blog ni, melalui blog catch me tuh, nape tah? Dah terbiasa or korang harap ada update kat private blog kot. hehehe. Anyways, masuk jek dari mana2 u are always welcome..

    ReplyDelete
  9. impress! hahahaha

    aku pun masuk dr blog private tu. baru jap ni baru aku bookmarkkan, sbb dok pk, apasal laaa susah2 gi jalan jauh hehehe

    ReplyDelete
  10. Delin,

    Hehe, ye silalah bookmark blog nih.kalau ada update dekat catchme27, aku akan announce dekat sini..

    ReplyDelete