Thursday, August 19, 2010

Tukar topik

Hahhaha,

Aku nih menggalakkan orang bergossip jek.. (geleng-geleng kepala).. So aku letak entry lain.. Tapi entry tu tetap la ada dekat bawah nih, hahahhaha.

Aku nak update aku nyer menu gigih ahad lepas. Nanti la ek.. Tengah busy.

Kalau aku mengantuk sat gi aku letak. Yelah awal lagi ni, kang tepek gambar-gambar makanan buat korang terliur jek. Dahler tadi ajak bergossip, pastu letak gambo kasi orang terliur jek; buat dosa kering jek. So aku akan upload maybe petang-petang sikitla. Kalau jadik. Kalau tak later. Hehehhe.

4 comments:

  1. hahahahahha...

    tau takpee...

    ReplyDelete
  2. aku lom ada idea apa nk masak ni.. kul 4.50 dah

    ReplyDelete
  3. hahaha! nnti letak eh..boleh buat idea diriku yg buntu giler ni.hari2 masak,smpai xtau nk msk apa lagi dah.ishish!

    ReplyDelete
  4. Kunci,

    Tu lerr, hahahha

    Kunci,
    Aku selepas gigih memasak banyak hari semalam ku order pizza sajek, hahaha. Habis cerita.

    Anis,
    KO hari2 masak sure buntu sis. Aku gigih gak memasak sebab malas nak gi bazar ramadhan. Tapi semalam off day-yehaa..

    ReplyDelete